Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Λευκή Νύχτα 2025

☑️ Η 3η Λευκή Νύχτα στον Εύοσμο ξεπέρασε και φέτος κάθε προσδοκία μας και εκπληρώνει έναν τεράστιο στόχο για τον οποίο δουλέψαμε σκληρά!

🙏 Σε αυτό το σημερινό μας Post, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στους ανθρώπους, που μας βοήθησαν έμπρακτα, σε αυτή την δύσκολη & απαιτητική διαδρομή της προετοιμασίας, της οργάνωσης & της τελικής διεξαγωγής της 3ης Λευκής Νύχτας!

🙏 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου & στον δήμαρχο κ. Λευτέρη Αλεξανδρίδη που στήριξε έμπρακτα, την προσπάθειά μας! Η συμβολή του δήμου, ήταν καθοριστική για την τεράστια επιτυχία που σημείωσε η Λευκή Νύχτα καθώς εκτός απο τη μεγάλη συναυλία με την KLAVDIA που οργανώθηκε από τον Δήμο Κορδελιού- Ευόσμου δια των αντιδημαρχίων Επιχειρηματικότητας Πολιτισμού και Καθημερινότητας και συγκεκριμένα τους αντιδημάρχους Νικόλαος Κουγιουμτζής , Teo Katsoukas και Παναγιώτης Καμπαρούδης , ήταν δίπλα σε οποιοδήποτε πρόβλημα ή βοήθεια χρειαστήκαμε. Ευχαριστούμε!

🙏 Σε όλη την καταπληκτική ομάδα της OPEN WAYS/ Events & Travel, της εταιρίας που επιμελήθηκε την διοργάνωση από την αρχή ως το τέλος!
…. όλους αυτούς τους μήνες συμπορευτήκαμε, ξενυχτήσαμε, αγχωθήκαμε ΜΑΖΙ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!

🙏 Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους επιχειρηματίες εμπορικών καταστημάτων και εστίασης και σε όλους τους επαγγελματίες του Ευόσμου, που μας εμπιστεύθηκαν, συμμετείχαν ενεργά και ετοίμασαν υπέροχα πράγματα & εκπληκτικές προσφορές για τους επισκέπτες! Αναμφίβολα σας ανήκει ένα τεράστιο μερίδιο της μεγάλης επιτυχίας της υπέροχης βραδιάς!

🙏 Ευχαριστούμε θερμά όλους τους ανθρώπους της Τροχαίας Θεσσαλονίκης & την διευθύντρια κ. Παπαγεωργοπούλου, την Ελληνική Αστυνομία, την Δημοτική Αστυνομία Κορδελιού Ευόσμου & την διευθύντρια κ. Κική Μαγουλιώτη για την άψογη συνεργασία & την καθοριστική συμβολή τους σε ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια της διεξαγωγής της Λευκής Νύχτας. Την αστυνόμευση, την ασφάλεια και την ρύθμιση της κυκλοφορίας!

🙏 Ευχαριστούμε θερμά το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκης!

🙏 Ευχαριστούμε θερμά τον ΟΑΣΘ Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης για την συνεργασία στο σημαντικό κομμάτι της αστικής συγκοινωνίας!