
Επιπλέον έκανε αναφορά στην ανεπτυγμένη αγορά του Δήμου μας, και τόνισε πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αγορά του κέντρου και αυτό φαίνεται και στην αυξημένη επισκεψιμοτητα, και την προτίμηση κατοίκων γειτονικών δήμων να επισκεφτούν την αγορά μας!