Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Πρόβλημα ελέγχων στην εστίαση :Βήμα 4ο

❗Πρόβλημα ελέγχων στην εστίαση :Βήμα 4ο
👉Ο ΕΜΣΕΚ προχώρησε στην πιο σημαντική κίνηση έως σήμερα για το θέμα των ελέγχων στην εστίαση.
📄Εχθές, τα Υπουργεία Δικαιοσύνης, Εσωτερικών και Υγείας δέχθηκαν μια επιστολή από το Σύλλογό μας με κύριο θέμα τη νομοθεσία σχετικά με τη μουσική στα καταστήματα και το επιτρεπτό όριο των Decibel.
✅Ζητήσαμε:
1️⃣Τροποποίηση της απαρχαιωμενης νομοθεσίας που θεσπίστηκε το 1985 που θέτει το όριο των db στα καταστήματα στα 80db και δε συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή.
2️⃣Μείωση του προστίμου σε περίπτωση ελέγχου και διαπιστωμένης παράβασης του νόμου
3️⃣Κατάργηση της ψυχοφθορας διαδικασίας του αυτοφώρου στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων σε περίπτωση παράβασης του νόμου. Θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως επαγγελματίες και άνθρωποι και όχι ως εγκληματίες.
📍Ο κλάδος της εστίασης αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Πρέπει να στηριχτεί και όχι διαλύεται σταδιακά λόγω νόμων που δε συνάδουν με τη σύγχρονη εποχή.
🙏Ο Εμπορικός Σύλλογος Ευόσμου – Κορδελιού θα διεκδικεί πάντα το καλύτερο για το συμφέρον των εμπόρων και των επαγγελματιών της περιοχής μας.
🤝Υπενθυμίζουμε ότι το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με το Αστυνομικό Τμήμα Ευόσμου, με τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, φωνάξαμε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για τις άδικες συλλήψεις στην εστίαση και κάναμε σίγουρο ότι αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα θα δημοσιοποιηθεί περιμένοντας αλλαγές προς το καλύτερο.