Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου Κορδελιού με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΘ

‼️Όταν πιέζεις και διεκδικείς με επιχειρήματα, μπορείς να τα καταφέρεις!
⌚Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου Κορδελιού με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΘ Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ταγγιρη και τον Διευθυντή Κίνησης του Οργανισμού κ. Συμεών Παπαδόπουλο.
👉Τον ΕΜΣΕΚ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Κώστας Βασιλειάδης και ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου κ. Γιάννης Σούλας, ενώ παρών στη συνάντηση ήταν και ο κ. Θεόδωρος Μητράκας , όπου συντόνισε τις ενέργειες από τον περασμένο Σεπτέμβριο και τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρως!
➡️Η συνάντηση έρχεται ως αποτέλεσμα της συνάντησης του ΕΜΣΕΚ με τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα το Σεπτέμβριο του 2022 όπου τέθηκαν ζητήματα που απασχολούν την περιοχή τους Ευόσμου και του Κορδελιού, όπως οι Γραμμές Εξυπηρέτησης της περιοχής.
✅Ο ΕΜΣΕΚ κατέθεσε στον ΟΑΣΘ προτάσεις βελτιστοποιησης της εξυπηρέτησης της περιοχής από τις αστικές συγκοινωνίες, με τις κυριότερες να αφορούν την εξυπηρέτηση της περιοχής Άνωθεν Περιφερειακου με μεταφορά του τέρματος εκεί, δημιουργία νέων στάσεων και εκσυγχρονισμος αυτών, αύξηση δρομολογίων και μείωση του χρόνου αναμονής.
➡️Σταθήκαμε περισσότερο στην περιοχή Άνωθεν Περιφερειακου όπου η συγκοινωνία είναι ανεπαρκής, με κύριο αίτημα τη μεταφορά του τέρματος των λεωφορείων στην περιοχή των Λυκείων, αλλά και στην αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων.
Έτσι, ευελπιστούμε να βελτιωθεί η μεταφορά πολιτών που εργάζονται στην περιοχή μας, αλλά διαμένουν σε άλλη περιοχή και αναγκάζονται σε μεγάλο χρόνο αναμονής για τη μετακίνησή τους προς και από την εργασία τους.
📍Κύριος στόχος είναι η ανάπτυξη της περιοχής τόσο εμπορικά όσο και ποιοτικά για όλους τους πολίτες, που τα ΜΜΜ αποτελεί το μοναδικό τρόπο μετακίνησής τους.
✅Ήδη επετεύχθη αύξηση του στόλου των γραμμών 32, 34 και 21 με 6 επιπλέον λεωφορεία και από τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να φανούν τα αποτελέσματα, με μέγιστο χρόνο αναμονής 15-20 λεπτά.
➡️Επόμενο βήμα είναι η συνάντηση του Συλλόγου και του Δημάρχου κ. Κλεάνθης Μανδαλιανός ΔΗΜΟΣ Κορδελιού – Ευόσμου με τον διευθυντή κίνησης κ. Συμεών Παπαδόπουλο για το συντονισμό των επόμενων δράσεων και την άμεση υλοποίησή τους.
🙏Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που ο Εμπορικός Σύλλογος Ευόσμου Κορδελιού παίζει πλέον βασικό ρόλο στις λύσεις για τα προβλήματα του τόπου μας! Και είμαστε μόνο στην αρχή!