Μένουμε σπίτι.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Ευόσμου Κορδελιού, σεβόμενος τη δημόσια υγεία και σε συνέχεια των μέτρων που έλαβε το Υπουργείο Υγείας και ο Ε.Ο.Δ.Υ για τον έλεγχο της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ Το καθολικό κλείσιμο των Εμπορικών Καταστημάτων του
