Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Νέα χρέωση στα POS

➡️ Από την 1η Αυγούστου 2025, οι επιχειρήσεις θα επιβαρυνθούν με νέα χρέωση: 3,50 ευρώ ανά POS.
📌 Η νέα χρέωση αφορά την τεχνική διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ και δεν εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες των επιχειρήσεων.
❗ Η απόφαση αυτή:
📉 Επιβαρύνει άδικα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις,
⬇️ Προσθέτει ένα ακόμη σταθερό κόστος λειτουργίας,
⚠️ Λειτουργεί αρνητικά στη διάδοση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, τις οποίες οι ίδιες οι τράπεζες και το κράτος προωθούν.
🔻 Για μια μικρή επιχείρηση η ετήσια επιβάρυνση είναι υψηλή, ανεξάρτητα από το τζίρο της ή τη συχνότητα χρήσης των συσκευών.
☑️ Απαραίτητη είναι η επαναξιολόγηση της νέας χρέωσης, ώστε να ενισχύεται η χρήση POS στην ελληνική αγορά.