
Η προετοιμασία ξεκίνησε!

Εχθές πραγματοποιήθηκε η πρώτη οργανωτική μας συνάντηση για τη Λευκή Νύχτα.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο Εύοσμος θα γίνει το κέντρο της πόλης, το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου!

Σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση σας θέλουμε όλους κοντά μας!!

Υπενθυμίζουμε, ότι μπορείτε να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά τη φόρμα συμμετοχής πατώντας εδώ

Ή σκανάροντας το qr code.

Πάμε Εύοσμο! Πάμε Λευκή Νύχτα!